سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی شغل های پر درامد

صفحه خانگی پارسی یار درباره

در امد بالای 20 میلیون تومان در ماه داشته باشید

    نظر

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان  ایام سختی را در حال گذراندن هستیم کسب و کار ها با مشکل و موذل روبرو شده درامد ها با خرج ها هم خونی ندارد و به سختی روزمرگی میگذره 

شرکت فیلتر سازان غدیر تولید کننده انواع دستگاه های تولید فیلتر هوا همراه شما از تولید تا خرید فیلتر های تولیدی شما هستیم.

این شرکت با در نظر گرفتن سختی ها و دشواری های اقتصادی یک قراردادی را تنظیم کرده اند که به صورت رسمی و محضری میباشد با شماره ثبت این قرارداد تضمین خرید فیلتر هوا کارمزدی برایه شما عزیزان در نظر گرفته است که تا هر تعداد تولید در هفته ی شما عزیزان را تا سقف 10000 عدد خریداری میکند و به صورت هفتگی تسویه میکند .

شرکت فیلتر سازان غدیر تولید کننده انواع دستگاه تولید فیلتر هوا از دستگاه تولید فیلتر هوا استپ و سروو موتور با جدید ترین متد های روز دنیا توانسته این سری برایه راحتی و سرعت عمل سما عزیزان دستگاه جدیدی به بازار ارضه کنه که این دستگاه 4 زمانه 4 عدد فیلتر هم زمان 4 نوع مختلف تولید میکنه در یک ساعت به 1200 عدد میرسد.

شرکت فیلتر سازان غدیر تنها شرکت تولید کننده در بازار که با 5 سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی دستگاه و با قرار داد تضمین خریدهمراه شما و در کنار شما عزیزان میباشد.

سایت شرکت فیلتر سازان غدیر: https://filter-sazan.ir